April 10, 2011

Ojojojojoj


Štvrtok:  Vlasy zafarbené, celkom rádioaktívne, možno addnem aj pár fotiek :).

Piatok: Konečne som sa dostala von! Maximálne šťastná som z toho. :D Prebehla som aj pár sekáčov ale tie ma celkom dosť sklamali... Buď som totálne neschopná, alebo tam fakticky vôbec nič nemali. Budem musieť ešte zopár prebehnúť.
Potom som sa zastavila v parku a ostala som hrozne fascinovaná z tých kvitnúcich stromov, to je niečo tak hrozne krásne :)


Sobota: Bola som s mojou Veronikou a bolo nám úúúúúplne najnajnajnajlepšie :P Rebecca Black válí :D

***
Thursday: My hair is died, it is totally radiant, maybe I'll add some photos later ;)

Friday: I am maximally happy cause I went finally out! I was also in a few second hands but I am quite disappointed.. Either I am totally useless or it was really nothing at all there. Think I must find a few more. ;)
Then I was in a park and I am utterly fascinated with all the flowering trees I've seen! It is SO beautiful.


Saturday: I was with my Veronika, and we had really great time :P Rebecca Black! :DD





Fotky z piatka, ale je to celkom nanič kvalita O.o
Some photos from Friday, not the best quality, I know O.o



              

1 comment:

WRITE THE FIRST THING THAT COMES TO YOUR MIND
Whatever it is

Thanx for every opinion ;)