April 06, 2011

Tak, aby ste mali takú nejakú aspoň minimálnu predstavu, s akým monštrom to máte dočinenia, here are some pics X_x.

To give you a little image what a huge monster are you dealing with, here are some picx X_x

Ako išiel čas... ;)
How the time was going...

Toto je prosím pekne dva roky dozadu. Keď tak na to pozerám, ja som niekedy bolo aj pekné.
Two years ago. Yeah, I used to be quiet pretty...Backthen.

Fotené 3 mesiace potom, spodné vlasy na červeno ;)
And 3 months later, with red under hair.

Ďalšie 4 mesiace na to.. To bola zima 2010 :)
4 months later.. Winter 2010 ;)

Keď mi ešte farba zvykla vyblednúť do krásnej oranžovej...
Times when my haircolour used to change to orange after time...

 

A potom jar 2010... Bože, chýbajú mi tie dlhé vlasy ;)
And then spring 2010.. I miss my long hair sooo much.

A ostrihaná! To je takmer pred rokom.
Haircut! This is about a year ago.

Hej, mala som svoje vysnívané krátke vlásočky.
With my dreamt-of short hair.


A vzniklo zo mňa toto X_x
And me now.
Blah.

4 comments:

  1. Nádherné vlásky, jaká je Tvá přírodní?

    ReplyDelete
  2. Ďakujem! ;)
    Svoju mám takú.. podivnú plavú :D Rozhodne nič pekné.

    ReplyDelete
  3. Ale nádherné odstíny, na každé fotce <3

    ReplyDelete

WRITE THE FIRST THING THAT COMES TO YOUR MIND
Whatever it is

Thanx for every opinion ;)