April 22, 2011

What's new

Yap, nejaký čas som celkom nemala čas pridávať nič nové, tak to ideme rýchlo napraviť..

Tak najprv, 


  • som zase chorá. Totálne mi to lezie na mozog.
  • ucho mám na 12 mm ;). Parádička.
  • mám dve nové tričká. Milujem ich. Neskôr dám fotky (:
  • zbožňujem, ako sa úžasne oteplilo!!!

Yap, lately I haven't had much time to add something new, so I'm going to retrieve it right away.

So, firstly,


  • I am sick again. It's going on my nerves.
  • I have 12 mm expander ;). Great.
  • and also 2 new T-shirts. Totally love them. Later I'll add photos (:
  • love how amazingly warm is the weather now!!!



Moje dva rozťahováky. Teda, nie veľmi moje, lebo jeden je pre kamarátku, ale mnou vyrobené :P Naľavo 15 mm, napravo 13mm. (viem, že sú krivé)
My two expanders. Thus, not exactly mine, cause one of them is for my friend, but I've made them :P The left one 15 mm, the right 13 mm. (I know they are not perfect)


JAHODY! Ja viem, zase. Ale keď... och.
STRAWBERRIES! I know, again. But... oh.

Moje malé domáce záhradkarčenie :D
My little home gardening :D

 Mätáááááááááá. (Spearmint)

 Žerucha. Ja vážne neviem čo jej je!!! :D
(Garden cress. I really don't know what's its problem :D)
Pažítka. Teda, skôr nič zatiaľ. :D (Chive. Or at least it should be :D)
Bazalka. (Basil)

2 comments:

WRITE THE FIRST THING THAT COMES TO YOUR MIND
Whatever it is

Thanx for every opinion ;)