May 30, 2011

Has it ever happened to you that you looked in the mirror and had no idea who the fuck was that strange person lookin at you?

Pretože presne toto ma dnes napadlo.

Báj, báj, moje dlhé vlasy.

Lebo Maťka dnes ráno (o šiestej, podotýkam) vzala  nožničky a spravila CVAK, CVAK.


A vlásky sú fuč.

[give mi your opinion, but TRUE. otherwise I'll find u and kill]


...a vidíte tú krásnu kvalitu fotiek? Ja múdra som si na foťáku nastavila nejaký super mód a teraz to ani za boha neviem dať späť. Parádička.

10 comments:

  1. kvalita sice nic moc, ale ty jsi stejně krásná :)
    A na to přepnutí příjdeš určitě jen tak náhodou, až se o to nebudeš zrovna usilovně snažit

    ReplyDelete
  2. mě se to tak líbí ,teda hlavně s tou čepkou :)

    ReplyDelete
  3. teraz vyzerajú dosť dobre!!mám rada takéto zmeny!!:P

    ReplyDelete
  4. ale máš to krásne aj tak! :)

    ReplyDelete
  5. A stejně ti to slušíí! :) Moc obdivuju ty vlasy:-* plž sama chcu takové :) ae sem na to moc tmavá takže RESPECT! :)

    ReplyDelete
  6. a mne sa tie fotky nahodou pacia :)

    ReplyDelete
  7. Sluší ti to :) Změna je život ;)

    ReplyDelete
  8. je to takove spravne drze, super :)

    ReplyDelete
  9. Krátky vlasy ti slušíí!!:) jenom proč sis je ostříhala?:D:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/ koukni kdyštak

    ReplyDelete

WRITE THE FIRST THING THAT COMES TO YOUR MIND
Whatever it is

Thanx for every opinion ;)